Connect with us

Audi

Biznes

Ulotki – czy to się jeszcze opłaca?

Kolportaż ulotek dla wielu przedsiębiorców w dobie prężnego rozwoju internetu staje się niejako przeżytkiem i formą zdecydowanie archaiczną. Jak się okazuje jednak, wciąż spotkać można wielu roznosicieli ulotek. Czyli jak – jest sens inwestować w ulotki czy niekoniecznie? Na to pytanie właśnie spróbujemy odpowiedzieć.

Reklama tania, choć ulotna

Praktyka pokazuje, że koszt zaprojektowania, wydrukowania oraz kolportażu ulotek jest dużo mniejszy, niż inwestycja w reklamę w innej formie. W ulotce zawrzeć można też dużo więcej treści niż w reklamie telewizyjnej czy radiowej. Dodatkowo ulotkę dostosować można również do aktualnych promocji czy wydarzeń w danej firmie. Można stwierdzić więc, że będzie bardziej aktualnym przekaźnikiem wiedzy. I z pewnością doskonale sprawdzi się w tych firmach, które dopiero co rozpoczynają swoje istnienie w branży. Chcą przy tym zwrócić uwagę potencjalnych klientów na swoje pojawienie się na mapie usługodawców w danym mieście. Wówczas kolportaż ulotek będzie prawdziwym strzałem w dziesiątkę!

Trafiony kolportaż

Kolportaż ulotek w rozumieniu współczesnym nie musi się ograniczać już jedynie do „zaśmiecania” skrzynek pocztowych w blokach. Z powodzeniem ulotki kolportowane być mogą do wielu różnych punktów usługowych – jeśli ich właściciele wyrażą na to zgodę – samo pozostawienie ulotek w poczekalni czy na recepcji wielu obiektów odnosi wymierny skutek. A czasem klient pozyskany w zasadzie przypadkowo, może pozostać stałym klientem. Tacy zaś są zdecydowanie najcenniejsi.

Na skuteczny kolportaż ulotek wpływać będzie też przemyślany i odpowiednio zaplanowany obszar ich rozdawania. Dobrana do tego godzina również będzie miała spore znaczenie. Nie warto więc stawiać na przypadkowe działania kolportażowe – jedynie te przemyślane doprowadzić będą mogły zleceniodawców do stwierdzenia, że ulotki to jednak pomysł świetny i wciąż aktualny. Trzeba jednak do kolportażu podejść z pomysłem i… mądrą głową! Powodzenia w planowaniu i realizowaniu akcji kolportażowych.

czytaj dalej..
Kliknij aby skomentować

Popularne